اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 01:56

سه شنبه, 02 خرداد 1402 ساعت 12:41
  • .

امنیت ، سلامت ، مشارکت و رقابت از ارکان مهم انتخابات

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی از امنیت ، سلامت ، مشارکت و رقابت به عنوان ارکان مهم برگزاری یک انتخابات باشکوه یاد کرد و گفت : انواع مختلف راهبردهای انتخاباتی از هم اکنون باید اعمال شود.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در جلسه تبیین سیاست های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، خطاب به مجریان انتخابات بر اجرای عدالت ، صداقت و امانتداری تاکید کرد .

رئیس کل داد گستری نیز در این جلسه بر رعایت امانت و بیت المال توسط مجریان انتخابات، عدم استفاده از امکانات دولتی به نفع نامزد ها و فراهم کردن بستر یکسان برای همه ی نامزد ها تاکید کرد .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز از انتخابات به عنوان رویداد مهم سال جاری یاد کرد و گفت : بی طرفی کامل مسئولین هم در گفتار و هم در عمل و همگرایی دستگاه های دولتی برای برگزاری انتخابات سالم دارای اهمیت ویژه است.

ناهیدی از گروه های جهادی ، احزاب ، هیئات مذهبی ، شورای فرهنگ عمومی ،سازمان های مردم نهاد و احزاب خواست تا در گفتمان سازی در مسیر افزایش مشارکت ها در انتخاباتی سالم تلاش کنند.

گفتنی است : مشارکت حداکثری و شیوه اجرا با کمترین خطا و آسیب، نشاط اجتماعی،ضرورت اجرای فیبر نوری، مدیریت شایعات، بستر سازی برای برگزاری انتخاباتی سالم همراه با رقابت، کیفیت ارائه خدمات و اطلاع رسانی جامع و کافی، از مهم ترین عناوین مطرح شده در این نشست بود.

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 08 تیر 1402 ساعت 20:21
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره