اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 07:44

یکشنبه, 29 فروردين 1400 ساعت 11:46
  • .

سمت و سو دادن به انتخابات از وظایف هیات های اجرایی و نظارت نیست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: اعضای هیات های اجرا و نظارت بر انتخابات حق سمت و سو دادن به انتخابات را ندارند و اجازه نمی دهیم در استان حتی بخاطر یک نفر صحت و سلامت انتخابات زیر سوال برود.

محمدعلی شجاعی در نشست با اعضای هیات بازرسی انتخابات استان و شهرستان ها گفت: اساس برگزاری انتخابات در استان رعایت اصل صحت و سلامت انتخابات است تا شاهد انتخاباتی با مشارکت حداکثری باشیم.

شجاعی با تاکید بر رعایت آداب برگزاری انتخابات افزود: صحت و سلامت انتخابات موجب انگیزه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و رقابت سالم بین کاندیداها خواهد شد.

وی گفت: پذیرفتن انجام وظیفه در هیات های اجرا و نظارت بر انتخابات به معنای عدم حمایت از کاندیدای خاص و سمت و سو دادن به انتخابات است، بنابراین در تعیین بازرسان صندوق های رای باید نهایت دقت را داشته باشیم.

شجاعی با تاکید بر آموزش لازم به بازرسان و سربازرسان برای شناخت چارچوب اختیارات و وظایف خود، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون در هر انتخاباتی به دنبال کوبیدن بر طبل جانبداری، تقلب و عدم صحت در برگزاری انتخابات است.

وی با بیان اینکه ما امانتدار رای مردم هستیم و باید خاستگاه و جایگاه قانونی خود را بدانیم، گفت: خراسان شمالی در انتخابات مجلس شورای اسلامی به لحاظ صحت و مشارکت جزو استان های برتر بود و باید تلاش کنیم این سند افتخار بار دیگر در انتخابات پیش رو رقم بخورد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره