اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 16:53

یکشنبه, 07 اسفند 1401 ساعت 14:19

سند برنامه توسعه اقتصادی روستاهای استان تدوین می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی از تدوین سند برنامه توسعه اقتصادی روستاهای استان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، ناصر فخر موحدی در کارگروه اقتصادی و اشتغال استان اظهار کرد: در سند توسعه اقتصادی روستاها وضعیت تمامی روستاها از لحاظ مختلف پرداخته شده که برای اجرایی شدن آن نیازمند همکاری، همسویی و مشارکت تمام سازمان ها و دستگاه ها هستیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی ناصر فخر موحدی افزود: در اجرای این طرح باید از جامعه دانشگاهی، نخبگان و شرکت های دانش بنیان نیز نهایت استفاده را داشته باشیم تا طرح به مرحله اجرا برسد و در کنار سایر طرح ها در قفسه کتابخانه قرار نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد اشتغال در روستاها باید ظرفیت و پتانسیل مناطق را شناسایی کنیم که بعضا ظرفیت های بسیار مناسبی نیز دارند اما به آن پرداخته نشده است.

فخر موحدی نبود زنجیره تولید در بخش های مختلف را از مشکلات اساسی استان دانست و گفت: به علت اینکه صنایع پایین دستی در این استان شکل نگرفته و یا حلقه ها به یکدیگر متصل نشده اند، ارزش افزوده چندانی نصیب خراسان شمالی نمی شود. فخر موحدی بر ایجاد بازارچه مرزی در راز و جرگلان نیز تاکید کرد و افزود: تلاش کنیم تا با اقداماتی از جمله ایجاد بازارچه مرزی بتوانیم جمعیت مرز نشین را نگه داریم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره