اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 22:58

شنبه, 11 تیر 1401 ساعت 07:45
  • .

تلاش وزارت صمت برای جبران عقب ماندگی صنایع در استان های کم برخوردار

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

وزارت صنعت، معدن و تجارت  توزیع همگون صنعت و معدن و جبران عقب افتادگی های فقر صنعتی استان هایی چون خراسان شمالی را در دستور کار دارد.

به گزارش نسیم امروز، وزیر صنعت ، معدن و تجارت در دومین برنامه سفر کاری خود به خراسان شمالی پس از بازدید از مجتمع صنعتی فولاد اسفراین با بیان مطلب افزود: طی سال های گذشته توزیع ناهمگن صنعت و معدن را در کشور داشته ایم اما وزارت سمت در آغاز به کار دولت سیزدهم توزیع همگون صنعت و معدن در استان های مختلف را هدف گذاری کرده است.

به گفته دکتر رضا فاطمی امین در این راستا این وزارتخانه تکمیل زنجیره های تولید در کشور را در نقاط مختلف کشور برنامه ریزی کردا است تا ضمن تکمیل زنجیره های تولید فقر صنعت در مناطقی چون خراسان شمالی جبران شود.

وزیر صنعت معدن و تجارت در این بازدید ضمن بازدید از شرکت مجتمع صنعتی فولاد اسفراین از واحدهای تولیدی مرتبط با این شرکت نیز بازدید و ضمن خداقوت گویی با کارگران این شرکت های تولیدی از نزدیک در جریان مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت.

شرکت مجتمع صنعتی فولاد اسفراین در سال ۱۳۷۰ با سرمایه‌گذاری  سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در شهرستان اسفراین تأسیس گردید.در حال حاضر مجتمع صنعتی اسفراین به عنوان بزرگترین کارخانه فولاد آلیاژی خاورمیانه مشغول فعالیت می‌باشد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره