اخبار برگریده
جمعه, 21 ارديبهشت 1403 18:47

دوشنبه, 25 بهمن 1400 ساعت 09:34
  • .

ایجاد مراکز کارآفرینی و رفع بیکاری یکی از راهبردهای بسیج

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

جانشین فرمانده سپاه جوالائمه استان خراسان شمالی گفت: یکی از راهبردهای بسیج در ایجاد اشتغال کارآفرینی و رفع بیکاری است .

به گزارش نسیم امروز، سرهنگ حاتمی جانشین فرمانده سپاه جوالائمه استان در اقشار بسیج با بیان اینکه ایجاد مشاغل در حوزه صنعت نیاز به بیش از یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد اظهارکرد: لذا مشاغل خانگی با هزینه اندک می تواند کمک بزرگی در راستای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار باشد.

وی افزود: به همین منظور مجموعه سپاه و سازمان بسیج جامعه زنان ایجاد مراکز کارآفرینی را در دستور کار قرار داده و امسال 10 مرکز کارآفرینی شامل دو مرکز در بجنورد، 2 مرکز در شیروان و در سایر شهرستانها هر کدام یک مرکز کارآفرینی برای بانوان در حوزه بسیج زنان ایجاد شده است.

سرهنگ حاتمی گفت: 70 رشته شغلی و مهارتی در این مراکز آموزش داده می شود که روشهای بازاریابی وکسب و کار از جمله این آموزشها است.

جانشین فرمانده سپاه جوالائمه استان اضافه کرد: بعد از کسب مهارتهای لازم وامهای اشتغال به متقاضیان برای ایجاد مشغال خانگی پرداخت می شود ، که تا کنون 6 هزار نفر از زنان در قالب این طرح صاحب شغل شدند.

به گفته وی کارگاه خیاطی در روستای بیار از توابع مانه و سملقان مجموعه ای است که توانسته به کمک بسیج 90 درصد از بانوان این روستا را مشغول به کار کند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره