اخبار برگریده
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403 00:26

یکشنبه, 07 دی 1399 ساعت 12:42
  • .

۲ پرواز فرودگاه بجنورد لغو شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بجنورد- ایرنا- شرکت‌های هواپیمایی ایران‌ایر و آسمان ۲ پرواز روز یکشنبه خود در مسیر تهران - بجنورد را به علت آنچه که شرایط نامساعد آب و هوایی و کاهش دید خلبان عنوان شده، لغو کردند.

به گزارش نسیم امروز، مدیر فرودگاه شهدای بجنورد اظهار داشت: برنامه خروج از تهران ایرلاین آسمان ساعت ۱۰ و ۲۵ دقیقه و ورود به بجنورد ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه بود و پرواز شرکت ایران‌ایر هم باید ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه از تهران برخاسته و ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه در بجنورد بر زمین می نشست.

محمد ابراهیم قدمگاهی گفت: شرکت ایران ایر پرواز دیروز - شنبه- خود به مقصد بجنورد را نیز به علت شرایط نامساعد آب و هوایی لغو کرده بود.

در چند هفته گذشته بیشتر پروازها در مسیر تهران - بجنورد به علت وجود مه و شرایط نامناسب آب و هوایی در مرکز استان خراسان شمالی لغو شده و یا از آسمان بجنورد به تهران بازگشته است.

به گفته مسوولان فرودگاه بجنورد، با توجه به اینکه ساعات منظور شده برای برخی پروازهای این فرودگاه در ساعات اولیه صبح است که عمدتا شرایط نامساعد جوی باعث لغو آن می شود، تغییر زمان برقراری این پروازها ضروری است.

برنامه پروازی فصل زمستان این فرودگاه در روزهای شنبه و سه شنبه، که جزو ایام اوج سفرهای هوایی است، برای خروج از تهران ساعت ۶ صبح در نظر گرفته شده است که با توجه به شرایط آب و هوایی مرکز استان خراسان شمالی و موقعیت خاص فرودگاه بجنورد، عمدتا لغو می شود.

ماهان و شرکت های آسمان و ایران ایر در اسفند ۹۸ و امسال به علت شیوع ویروس کرونا و کاهش استقبال از سفر، شمار زیادی از برنامه های پروازی خود را لغو کرده بودند اما در فصول پاییز و زمستان نیز بخش زیادی از برنامه های پروازی این فرودگاه به علت شرایط نامناسب آب و هوایی ملغی می شود.

فرودگاه مرکز استان خراسان شمالی در هفته میزبان هشت برنامه پروازی شرکت های هواپیمایی ایران ایر، ماهان و آسمان است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد و فاصله بجنورد، مرکز این استان تا تهران افزون بر ۷۰۰ کیلومتر و تا مشهد ۲۵۰ کیلومتر است.

هواشناسی خراسان شمالی روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای از بارش برف و باران، کولاک برف و مه در مناطق کوهستانی این استان تا روز یکشنبه خبر داده است.[

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره