اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 20:17

دوشنبه, 26 خرداد 1399 ساعت 19:56
  • .

اجرای مسابقه قرائت تقلیدی قرآن ویژه نونهالان تا توزیع 10 هزار ماسک

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر کانون فرهنگی هنری رأفت مصلای امام رضا (ع) شوقان از برگزاری مسابقه قرآنی تقلید خوانی سوره حمد و دوخت و توزیع 10 هزار ماسک خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، هاجر السادات هاشمی با اشاره به اقدامات و برنامه های این کانون از ابتدای سال تا کنون، گفت: مسابقه تقلید خوانی و نیز هم خوانی سوره حمد ویژه نونهالان فعال در مهد قرآنی کانون در نظر گرفته شده که به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش این بیماری به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: بر این اساس فیلمی از قرائت سوره حمد کودکی نونهال که برگزیده بوده و توسط اساتید انتخاب شده در کانال جلگه شوقان ارسال شده که کودکان فیلم های قرائت خود را به تقلید از آن ارسال و در مسابقه شرکت میکنند.

هاشمی در ادامه افزود: تاکنون 50 نونهال در این مسابقه شرکت کردند.

وی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع تفسیر دعای عهد و معرفی آموزه های دین با زبان کودکانه در فضای مجازی را به دیگر فعالیت ها در ایام قرنطینه مبارزه با شیوع ویروس کرونا به همت این کانون نام برد و گفت: این برنامه ها همچنان ادامه دارد.

هاشمی دوخت و تولید 10 هزار ماسک با همکاری نهاد های فعال در مسجد و توزیع آن در قالب بسته های بهداشتی به همراه مواد ضد عفونی کننده و دستکش در سراسر شوقان را به دیگر فعالیت های جهادی این کانون از ابتدای سال تا کنون افزود.

وی اضافه کرد: توزیع بسته های معیشتی به تعداد 750 بسته به ارزش 250 هزار تومان، اهداء مبالغ کمک هزینه در قالب کارت هدیه به خانواده های آسیب دیده از شیوع کرونا را نیز در برنامه داشتیم و انجام شد.

هاشمی تهیه و توزیع لباس برای کودکان، طبخ و توزیع غذای گرم به تعداد 10 هزار پرس و نیز اجرای طرح نان کرامت با همکاری 3 نانوایی در شهر شوقان به مدت سه شب در این شهر را نیز در ادامه اعلام کرد.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری رأفت شهر شوقان در مصلای این شهر فعال که علاوه بر کانون و پایگاه بسیج دارای خانه قرآن و مهد قرآنی فعال نیز هست.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره