اخبار برگریده
سه شنبه, 29 اسفند 1402 17:30

یکشنبه, 05 بهمن 1399 ساعت 10:26
  • .

سال سختی بر ورزش حاکم بود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: طی یک سال گذشته شرایط سختی بر ورزش حاکم بود.

به گزارش نسیم امروز به نقل از خبرگزاری مهر، سید رضا صالحی امیری در آغاز مجمع عمومی کمیته ملی المپیک که امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد به جام «ارجان» که در کلیپی در مجمع نمایش داده شد، اشاره کرد و گفت: نقطه آغاز ورزش قهرمانی و پهلوانی و همگانی در ایران بوده و جام ارجان در بهبهان کشف شده که گویای این مطلب است. ما می‌توانیم با احیای این جام و معرفی آن تصویر جدیدی از تاریخ ایران را به نمایش بگذاریم.

صالحی امیری با تاکید بر اینکه طی یک سال گذشته شرایط سختی بر ورزش حاکم بود، تصریح کرد: با این شرایط شما اهالی ورزش پیگیر فعالیت‌ها بودید و نشان دادید که درد مردم، درد شما هم هست.

رئیس کمیته ملی المپیک با طرح این سوال که مسئله امروز ورزش ما چیست؟ گفت: هر کسی پاسخی به این سوال دارد، برخی مسایل مالی را مسئله می‌دانند، برخی به تجهیزات اشاره می‌کنند، برخی توسعه نیافتگی تاریخی را عنوان می‌کنند، شاید هم برخی به مسایل مدیریتی اشاره کنند.

صالحی امیری با بیان اینکه از نظر خودش مسئله اول ورزش، توسعه است، خاطرنشان کرد: نیاز اساسی ورزش را انسان‌های توسعه یافته می دانم، این افراد رهبری را به جای حاکمیت بر می گزینند. انسان توسعه یافته در متن جامعه زیست می‌کند، نوبت خود را از جامعه می‌داند و خود را تافته جدا بافته نمی‌داند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره