اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 20:23

یکشنبه, 04 ارديبهشت 1401 ساعت 12:47

تکمیل و تجهیز 7 مرکز آموزش فنی و حرفه ای نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی گفت: تکمیل و تجهیز 7 مرکز آموزش فنی و حرفه ای نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش نسیم امروز، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی با تفاق رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک بجنورد در دیدار با با محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد بر لزوم تعامل هرچه بیشتر با سایر دستگاهها اجرایی برای برگزاری آموزش های بازار محور و نیاز سنجی حوزه روستایی تاکید کرد.

مهدی رحمدل ضمن ارائه گزارش عملکردی از فعالیت های انجام شده توسط اداره کل آموزش فنی وحرفه ای در حوزه های مختلف به نیازمندی ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل و تجهیز هفت مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان اشاره نمود.

وی با تأکید بر توسعه کیفیت مدار آموزش های مهارتی، یکی از رویکرد های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را آموزش های بازار محور و نیاز سنجی حوزه روستایی دانست و خواستار تعامل هرچه بیشتر با سایر دستگاهها اجرایی برای برگزاری این دوره ها شد.

باقرپور فرماندار شهرستان بجنورد در این نشست، ضمن تقدیر از فعالیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و شهرستان، از ارائه آموزشهای مهارتی بعنوان نیازمندی اساسی در ایجاد اشتغال و توانمندسازی افرادجویای کار در شهرستان نام برد و افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای بستر مناسبی در جهت توانمند سازی افراد جویای کار فراهم کرده است و با ارائه آموزش های علمی و عملی لازم نقش بسزایی در ایجاد اشتغال دارد.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: با بهره گیری از ظرفیت های شهرستان تلاش خواهیم کرد با طرح مسائل و مشکلات سازمان فنی و حرفه ای شهرستان در شورای برنامه ریزی اعتبار لازم جهت رفع مشکلات و تجهیز این سازمان تخصیص یابد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره