اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 03:05

جمعه, 17 فروردين 1403 ساعت 08:01
  • .

آزادی قطعی 240 بدهکار مالیدر سال گذشته

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از آزادی قطعی 240 بدهکار مالی در سال گذشته خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام براتی زاده در اولین نشست اعضاء ستاد دیه استان در سال جاری ، با اشاره به آزادی قطعی 240 زندانی دارای محکومیت های مالی و یا مرتکب جرائم غیرعمدی در استان طی سال گذشته گفت: در سال 1402 با تأمین مبلغ 11میلیارد و 500 میلیون تومان از مسیر کمک های خیرین و نیکوکاران و حمایت های مالی ستاد دیه(استان و کشور) زمینه های آزادی این مددجویان فراهم شد.

وی ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: کمک به هم نوع در واقع نوعی ایثار و از خودگذشتگی است که با هیچ معیارمادی قابل ارزیابی و مقایسه نیست.

براتی زاده گفت: با معرفی 12 زندانی بدهکار مالی در ابتدای سال جاری به زندان های استان در حال حاضر تعداد موجودی مددجویان دارای محکومیت های مالی و مرتکب جرائم غیرعمد به رقم 130 نفر رسیده است که بدهی معادل 78 میلیارد تومان دارند و همچنان منتظر دریافت حمایتها و کمک های مالی از دست های پرمهر مردم به ویژه افراد خیر و نیکوکار هستند.

وی با اشاره به آغاز جشن های گلریزان در حوزه های قضایی استان تصریح کرد:این ساز وکار (جشن گلریزان) روز گذشته در شهرستان رازوجرگلان و سپس در یوم جاری و در روزهای آتی در دیگر شهرستان ها برگزار خواهد شد و یقینا بهترین مجال و فرصتی ارزشمند برای جمع آوری و دریافت کمک های مردمی به شمار می رود.

براتی زاده از هم استانی ها خواست با ارائه کمک ها و حمایت های مالی خود در حد توان و استطاعت، زمینه های آزادی این افراد و بازگشت آنان به آغوش گرم خانوادهایشان را بیش از پیش فراهم و تسهیل نمایند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره