اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 00:28

دوشنبه, 25 دی 1402 ساعت 15:40
  • ..

معاون استاندار: ورودی شهرها ساماندهی شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: ورودی و خروجی تمامی شهرهای استان و به ویژه مراکز شهرستان ها باید طراحی و ساماندهی شود.

به گزارش نسیم امروز، مهدی رشیدی در جلسه کارگروه ترافیک استان اظهار کرد: ورودی و خروجی شهرهای استان توسط تیمی مشترک از دستگاه‌های مشمول بازدید شود و مشکلات ساماندهی بررسی شود.

وی در ادامه افزود: تقاطع غیر همسطح گره‌های ترافیکی شهر بجنورد را خواهد گشود و باید در این خصوص برنامه ریزی های لازم بلند مدت انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه رو گذر و زیرگذر بجنورد باید در دستور کار قرار گیرد تصریح کرد: شهرداری و دستگاه های مرتبط برای رفع گره ترافیک شهری در کوتاه مدت نیز با ایجاد چهار راه ها، رفع نقاط حادثه خیز و سایر موارد اقدام کنند.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی رتبه دوم کاهش تصادفات درون شهری را در کشور دارد گفت: باید با اقداماتی از جمله رفع نقاط حادثه خیز در شهرها این جایگاه را ارتقا داد.

رشیدی ادامه داد: رفع گره ترافیکی و نقاط حادثه خیز باید در تمام شهرهای این استان انجام شود و این مهم نیازمند اقدامات جدی از سوی دستگاه های مرتبط است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار مناسب سازی معابر عمومی شد و افزود: در ۲ شهر بجنورد و شیروان در این راستا اقداماتی انجام شده است و باید شهرهای دیگر در این زمینه اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: برای اجرای طرح مناسب سازی باید نواقص عبور و مرور تمامی اقشار مختلف جامعه از جمله معلولان و سالمندان فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در ادامه بر ایجاد و گسترش پارکینگ های عمومی در سطح شهر بجنورد تاکید کرد و گفت: این مهم باید در این شهر فرهنگ سازی شود چرا که پارک خودورو ها در کنار خیابان ها به یک معضل شهری تبدیل شده است.

وی افزود: افزایش پارکینگ های عمومی بخشی از گره ترافیکی شهر بجنورد را مدیریت می کند.

رشیدی در بخش دیگری از سخنانش بر ایجاد پیاده راه برای افزایش شور و نشاط اجتماعی نیز تاکید کرد و افزود: در روزهای جمعه چهار راه مخابرات برای این طرح مناسب است که این موضع به تصویب جلسه کارگروه ترافیک استان نیز رسید.

براساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، شهرستان بجنورد به عنوان مرکز استان ۳۲۴ هزار نفر جمعیت دارد که ۲۳۰ هزار آن در شهر بجنورد ساکن هستند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره