اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 07:02

پنج شنبه, 17 فروردين 1402 ساعت 17:28
  • .

تجلیل مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از بانوی آمر به معروف

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از بانوی آمر به معروف بجنوردی که چندی پیش به دلیل امربه‌معروف و صیانت از حجاب مورد تعرض قرارگرفته بود، تجلیل کرد.

به گزارش نسیم امروز، حجت‌الاسلام حمید رفیعی با حضور در منزل فاطمه محمدپور، آمر به معروف و ناهی از منکر بجنوردی که چندی پیش هنگام امربه‌معروف و نهی از منکرِ زنی بی‌حجاب ، مورد ضرب‌وجرح و توهین قانون‌شکنان قرارگرفته بود، وی را مجاهد فی سبیل الله خطاب کرد و از ایشان به دلیل اقدام شایسته تجلیل کرد.

وی در این دیدار به موضوع ترک فعل در زمینه حجاب و عفاف پرداخت و اظهار داشت: در جامعه اسلامی حرکتی همانند حرکت خانم محمدپور باید طبیعی و عادی باشد ولی به دلیل برخی کم‌کاری‌ها و انجام نشدن صحیح این فریضه الهی باعث شده که این کار، عجیب‌وغریب به نظر برسد.

حجت‌الاسلام رفیعی اقدام این بانوی بجنوردی را اقدامی جهاد گونه توصیف کرد و افزود: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات در زمینه امربه‌معروف و نهی از منکر، کمبود مهارت و عدم آگاهی مردم با روش صحیح اجرای این واجب الهی است و در وهله دوم ازخودگذشتگی داشتن برای احیاء این فریضه الهی است که این خانم محجبه با بهره‌گیری از روش صحیح امربه‌معروف و نهی از منکر و ایثار و فداکاری درراه اسلام اقدام نمود.

وی تصریح کرد: اقدامات فرهنگی و ضد منکری که در جامعه توسط همشهریان اتفاق می‌افتد باید توسط رسانه‌ها و در رأس آن‌ها صداوسیما روایت گری شود تا هر کار زشت و ناپسندی که علیه فرهنگ غنی ایران و اسلام عزیز به نمایش گذاشته می‌شود، باز نشود.

رفیعی در ادامه تأکید کرد: باید با معرفی الگوهای واقعی به افراد جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان جبران مافات کنیم تا جامعه به‌سوی انحطاط و غرب‌زدگی کشیده نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در پایان گفت: امنیتی کنونی ایران اسلامی حاصل خون شهیدان در دوران دفاع مقدس و شهدای دفاع از حریم حرم و مدافعان امنیت است و باید قدر آن‌ها را بدانیم چراکه یکی از اهداف مهم این شهدا حفظ و پاسداری از ناموس و دفاع از حجاب و عفاف بود.

گفتنی است: در این دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اهدای لوح تقدیر و هدیه از مجاهدت این بانوی بجنوردی تقدیر و تجلیل کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره