اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 17:08

شنبه, 12 اسفند 1402 ساعت 20:34
  • .

منتخبان مردم بجنورد در مجلس دوازدهم مشخص شدند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییسستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: محمدمهدی شهریاری و سیدمحمد پاکمهر با کسب اکثریت آرا به عنوان منتخبین مردم 6 شهرستان استان برگزیده شدند.

به گزارش نسیم امروز، حسن ناهیدی اظهار کرد: «محمد مهدی شهریاری» با ۷۶ هزار و ۶۷ رای و «سیدمحمد پاکمهر» با کسب ۵۰ هزار و ۳۸۷ رای به خانه ملت راه یافتند.

وی گفت: مجموع آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه، سملقان و رازوجرگلان ۲۰۰ هزار و ۲۶۱ مورد بود.

ناهیدی ادامه داد: در این دوره از انتخابات ۳۳۰ هزار نفر از واجدان شرایط خراسان شمالی در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری رای دادند.

براساس اعلام رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی ۵۵ نفر از نامزدها برای کسب ۲ کرسی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه، سملقان، گرمه، جاجرم و رازوجرگلان با هم رقابت کردند.

خراسان شمالی بدون احتساب شهرستان فاروج در این استان که با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه شیروان و حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است که ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 اسفند 1402 ساعت 08:08
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره