اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 11:43

چهارشنبه, 18 بهمن 1402 ساعت 13:42
  • .

نقش آفرینی برای مشارکت حداکثری در انتخابات

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

وزیر کشور بر لزوم نقش آفرینی و تلاش فعالان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، احمد وحیدی در بدو ورود به خراسان‌شمالی در فرودگاه بجنورد اظهار کرد: توفیقی شد تا از نزدیک در خدمت مردم این استان باشم تا طرح های عمرانی دهه فجر افتتاح شود.

وی تصریح کرد: انتخابات فرصت کم نظیری برای تصمیم گیری های کشور و نقطه تحولی مهمی به شمار می رود و باید همه در آن مشارکت داشته باشند.

وزیر کشور ادامه داد: مجلس قوی به ایرانی قوی کمک می کند و مشارکت گسترده موجب می شود تا مجلسی قوی شکل گیرد.

وی با توجه به نقش احزاب در انتخابات گفت: نقطه عطف کاری احزاب در انتخابات ها است و باید در این انتخابات، هم در تببیین ضرورت و هم در دعوت از هواداران برای مشارکت بیشتر دعوت کنند.

وحیدی عنوان کرد: مشارکت انتخاباتی معطوف به احزاب نیست ولی این رویداد مهم سیاسی بهار احزاب محسوب می شود انتظار داریم تا تمامی احزاب فعالیت خودشان را در این زمینه گسترده تر کنند.

وزیر کشور ادامه داد: طراحی ۲۰۰ کانال صدا و سیما فرصت مناسبی را برای شناخت داوطلبان فراهم کرده است و نیازی به هزینه گسترده داوطلبان نیست و مناظره ها نیز کارهای ارزشمندی است تا داوطلبان نظرات خود را بیان کنند.

وزیر کشور در سفر یکروزه خود به خراسان شمالی طرح تولید شمس آلومینا در شهرستان گرمه و پروژه علاج بخشی سد بیدواز اسفراین را افتتاح خواهد کرد سپس با حضور در بجنورد در جلسه ستاد انتخابات استان شرکت خواهد کرد.

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 19 بهمن 1402 ساعت 10:12
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره