اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 08:43

شنبه, 05 فروردين 1402 ساعت 16:29
  • .

لزوم اهتمام جدی مسئولان به تحقق شعار سال

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: اهتمام جدی مسئولان به تحقق شعار سال به پیشرفت کشورمنجر می شود.

به گزارش نسیم امروز، محمد وحیدی در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: هر ساله مقام معظم رهبری با توجه به نیازهای کشور، شعاری برای هموار شدن مسیر توسعه کشور انتخاب می کنند و امسال را نیز با توجه به ضرورت رفع تورم به سال "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری کردند.

وی افزود: تحقق شعار امسال تحت عنوان "مهار تورم و رشد تولید" ضامن پیشرفت و توسعه کشور است و باید همه دستگاه ها نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

وحیدی افزود: بی تردید با باور به این شعارها و اجرایی کردن آن گره مشکلات اقتصادی کشور باز خواهد شد و جدای از بهبود وضعیت رفاهی مردم، روند توسعه کشور نیز سرعت خواهد گرفت.

وی یادآور شد: گرچه تاکنون اقدامات و زحمات زیادی برای بهبود اقتصادی کشور کشیده شده است اما با وجود همه تاکیدهای مقام معظم رهبری هنوز انتظارات در این امر محقق نشده که برای انجام این امر مهم باید همه دستگاه ها پای کار باشند.

نماینده مردم بجنورد با تاکید بر پیگیری در ضرورت تعادل در خرید تضمینی محصولات از کشاورزان، گفت: گرچه در راستای حمایت از کشاورزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان این استان امسال به ۱۰۱ هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۸۰ درصد افزایش را نشان می دهد اما باید سعی شود این روند ادامه داشته باشد.

سرعت گرفتن تکمیل طرح‌های نیمه تمام

استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه گفت: در طول عملکرد دولت سیزدهم و به برکت سفر رییس جمهور به خراسان شمالی، تکمیل پروژه های نیمه تمام سرعت گرفته است.

محمدرضا حسین نژاد افزود: همچنین جدای از این پروژه ها اعتبارات خوبی نیز برای تامین آب پایدار استان جذب شده است.

وی تاکید کرد: در واقع اقدامات امیدبخشی برای ریل‌گذاری صحیح و حرکت به سوی آینده ای بهتر در حوزه‌های مختلف عملکردی استا انجام شده است که باید بازخوانی آن در دستورکار دستگاه های اطلاع رسانی قرار گیرد.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 06 فروردين 1402 ساعت 09:00
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره