اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 04:45

چهارشنبه, 09 اسفند 1402 ساعت 13:45

کمک 2500 میلیارد ریالی مردم استان به نیازمندان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت:‌ مردم خیر و نوعدوست استان در ۱۱ ماهه امسال ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی و نیازمندان کمک کردند.

به گزارش نسیم امروز، مجید الهی راد اظهار کرد: کمک های خیران در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از مجموع این میزان کمک ها ۸۵۰ میلیارد ریال مربوط به حوزه طرح های اکرام ایتام و محسنین بوده است که خیران کمک های خود را به شماره حساب های فرزندان واریز می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: مردم خیر این استان در قالب جشن نیکوکاری که توسط این نهاد حمایتی و مراکز نیکوکاری برگزار شده است، ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک کردند.

الهی راد میزان صدقات سال جاری را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: کمیته امداد به منظور دسترسی راحت تر مردم به پرداخت صدقه علاوه بر شیوه های سنتی، استفاده از روش‌های نوین و الکترونیک را نیز فراهم کرده است.

وی افزود: مردم خراسان شمالی در ۱۱ ماهه امسال ۳۴۰ میلیارد ریال نیز زکات و کفارات پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی ادامه داد: زکات جمع آوری شده براساس اولویت بندی‌ها و نیازهای هر منطقه صرف اجرای طرح ها، کارهای عمرانی و عام المنفعه می شود که بر این اساس بیشترین میزان زکات در راستای تامین معیشت، تهیه جهیزیه، ساخت مسکن و هزینه درمان مددجویان زیر پوشش این نهاد هزینه می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره