اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 07:42

چهارشنبه, 02 اسفند 1402 ساعت 09:25

پرداخت 1140 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در ۱۰ ماهه امسال از محل اعتبارات تبصره ۱۸ مبلغ 1140 میلیارد ریال وام اشتغال به ۹۹۸ مددجو و نیازمند استان پرداخت شد.

‍به گزارش نسیم امروز، مجید الهی راد اظهار کرد: امسال یکهزار و ۸۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت وام به مددجویان و نیازمندان خراسان شمالی از محل تبصره ۱۸ تخصیص یافت که تاکنون ۷۸ درصد از آن پرداخت شده است.

وی افزود: این وام اشتغالزایی تنها به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت نشده است بلکه افراد جزو دهک های درآمدی یک تا پنج نیز از آن بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: وام اشغالزایی این نهاد حمایتی شامل جوانانی می شود که بیمه تامین اجتماعی نداشته و تاکنون تسهیلات اشتغالزایی نیز دریافت نکرده باشند.

الهی راد با بیان اینکه تسهیلات اشتغالزایی از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت می شود، گفت: خیران در سپرده ویژه این صندوق می توانند نسبت به معرفی افراد نیازمند برای دریافت وام از محل سپرده خود اقدام کنند.

وی افزود: تجمیع و هدایت منابع سازمانی و ظرفیت های مالی و اعتباری نیکوکاران، گسـترش فرهنگ یاری رساندن به نیازمندان جامعه و همچنین گره گشایی از مشکلات نیازمندان از اهداف راه اندازی صندوق امداد ولایت است.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری ۵۳ هزار و ۲۸۹ خانوار شامل ۱۰۶ هزار و ۲۶۲ مددجو زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

۵۰ درصد این مددجویان بانوان و مابقی را مردان تشکیل می دهند که ۶۶ درصد افراد زیر پوشش در مناطق روستایی و ۳۴ درصد هم در مناطق شهری استان ساکن هستند. / ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره