اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 07:46

شنبه, 23 فروردين 1399 ساعت 09:12

لزوم تسریع در پروژه های راه و شهرسازی در سال جهش تولید

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تاکید کرد: شعار امسال با عنوان «جهش تولید» باید تاثیر بسزایی در سرعت پروژه های این اداره کل داشته باشد .

به گزارش نسیم امروز، سید عبدالمجید نژادصفوی ضمن تبریک سال نو و با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، افزود: بی‌شک اگر بخواهیم جهش تولید را در یک جمله تعریف کنیم، باید از آن به عنوان نگاه ویژه‌تر به مقوله تولید و سرعت در عملیات اجرایی کلیه پروژه ها یاد کنیم.

وی به مشارکت جدی همه ارکان اداره کل جهت مشارکت در تحقق شعار حکیمانه سال 1399 از سوی مقام معظم رهبری و همچنین اهداف و سیاست های وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد و افزود : در این راستا در تمامی زمینه ها از جمله تسریع در اجرای پروژه های راهسازی، تولید مسکن، حفظ منابع و سرمایه های ملی، جدیت و دقت در انجام وظایف، افزایش بهره وری و... با استفاده از ظرفیت های موجود اقدام جدی در دستور قرار کارگیرد.

نژادصفوی تصریح کرد: در این راستا نامگذاری عالمانه امسال با عنوان سال "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب را دلیلی اساسی برای بازنگری برخی رویکرد‌ها در حوزه‌های اقتصادی برشمرد و افزود: در همین راستا کارگروه ویژه "جهش تولید" در این اداره کل در حال شکل گیری است و کلیه معاونت ها و روسای ادارات می بایست گزارش ماهیانه را به این کارگروه ارائه نمایند .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی بر عزم این اداره کل و دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان برای بکارگیری امکانات و ظرفیت‌ها در مسیر اهداف شعار "جهش تولید" تاکید کرد و گفت: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان در سالجاری، حول اهداف "جهش تولید" مدنظر مقام معظم رهبری ساماندهی می‌شود.

آخرین ویرایش در شنبه, 23 فروردين 1399 ساعت 12:42
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره