چهارشنبه, 31 خرداد 1402 ساعت 15:45
- .
برنامه ریزی رسانه ملی بر اساس نیازها
تلویزیون كاركردهایی دارد كه اول باید آن كاركردها را بشناسیم و سپس ببینیم براساس همین كاركردها برنامهریزی میكنیم یا آن چیزی كه خودمان به آن اعتقاد داریم، انجام میدهیم. تلویزیون در دنیا به عنوان یكی از رسانههای اطلاعرسانی و سرگرمی مردم درنظر گرفته شده و در نظر بگیرید در هر قهوهخانهای هم كه بروید تلویزیونی روشن است تا مثلا با پخش زنده مسابقات فوتبال مشتری جذب كند. چرا فوتبال در قهوهخانهها و كافهها پخش میشود؟ چون مخاطب دارد. حالا تصور كنید مخاطب شب خسته و كوفته میخواهد برود خانه، اگر چیزهایی كه دوست دارد از تلویزیون پخش نشود قطعا میرود سراغ شبكههایی كه برایش این سرگرمیها را فراهم کند، اگرچه بسیار در سطح پایین و نازلی باشند. یک دانشجو |
نظر دادن
از پر شدن تمامی موارد الزامی ستارهدار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.