چاپ کردن این صفحه .
شنبه, 04 دی 1400 ساعت 11:46
  • .

زنجیره سازی عاملی مهم در افزایش میزان تولید محصولات کشاورزی مددجویان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: زنجیره سازی طرح های زعفران میزان تولید و صادرات این محصول در استان را افزایش خواهد داد .

به گزارش نسیم امروز، مجید الهی راد در دیدار با نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت توسعه تجارت پایدار کشور و مدیر عامل شرکت صنعت آفرینان گفت: با پیگیری های صورت گرفته زنجیره سازی محصولات کشاورزی تولیدی مددجویان مثل زعفران دستور کار این نهاد بوده و با مساعدت سازمانهای ذیربط این موضوع انجام خواهد شد .

وی در ادامه از خرید تضمینی پيله تر از مددجويان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: سال گذشته خرید تضمینی پیله تولیدی مددجویان، ۱۰ درصد بیشتر از ازرش واقعی بازار توسط کمیته امداد به نفع مددجویان انجام شد .

الهی راد یاد آور شد:۲۳ درصد اعتبارات اشتغال این نهاد به مددجویان شهرستان شیروان اختصاص دارد که ۵۰ میلیارد تومان آن اکنون جذب شده است.

وی به توسعه طرح های کارفرمایی در استان اشاره کرد و افزود: طرح های مختلفی در حوزه اصلاح نژاد اکنون در دست اجرا است که در این حوزه نیازمند بازنگری دولت و مجلس در جهت تامین نهاده های دامی ارزان قیمت هستیم.

وی به گسترش طرح های نیروگاه های خورشیدی در استان اشاره کرد و خواستار همکاری سازمان های ذی ربط در جهت اعطای تسهیلات ارزان قیمت به افراد متقاضی شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn