چاپ کردن این صفحه .
سه شنبه, 25 مهر 1402 ساعت 10:30

کمک ۴۳۱ میلیارد ریالی حامیان به ایتام خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: حامیان نیکوکار ۴۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به ایتام زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان کمک کردند.

به گزارش نسیم امروز، مجید الهی راد اظهار کرد: ۳ هزار و ۶۵۶ حامی جدید نیز در نیمه نخست امسال برای ایتام زیر پوشش این نهاد حمایتی جذب شد که بیش از ۷۰ درصد این حامیان خارج از استان هستند.

وی گفت: سه هزار و ۲۶۹ فرزند یتیم و سه هزار و ۷۸۰ فرزند محسنین در خراسان شمالی زیر پوشش کمیته امداد هستند که ۲۷ هزار و ۱۰۰ حامی از این فرزندان حمایت می کنند.

الهی راد افزود: این حامیان به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و محسنین را برای مدت یک یا چند سال با پرداخت مبالغی به صورت ماهیانه متقبل می شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سرانه نقدی و غیر نقدی فرزندان ایتام ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و فرزندان محسنین ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

الهی راد با بیان اینکه حامیان می توانند کمک های خود را مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند، گفت: بخشی از کمک های حامیان در تامین نیازهای اساسی ایتام و محسنین همچون تامین مسکن، جهیزیه، لوازم تحریر هزینه می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn