چاپ کردن این صفحه .
پنج شنبه, 25 فروردين 1401 ساعت 09:46

خدمت‌رسانی به معلولان امید را در آنان زنده می کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در بازدید از یک مرکز نگهداری معلولان جسمی و حرکتی در بجنورد، خدمت‌رسانی به معلولان را سبب زنده شدن امید در آنان دانست.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین براتی زاده در جریان بازدید از مرکز نگهداری و مراقبت از معلولان «راه نو»، با معلولان، مسئولان و پرسنل این مرکز دیدار و گفتگو و از زحمات پرسنل قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی همچنین ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی به وضعیت معلولان و تامین رفاه این عزیزان، جلب مشارکت خیران و مردم نوع دوست در کنار اجرای طرح های جهادی را یک ضرورت فرهنگی و اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: خدمت‌رسانی به معلولان مایه آرامش خاطر این عزیزان است چرا که امید به زندگی را در دل آنها زنده میکند و این موضوع که آنها در سخت ترین شرایط جسمی، همچنان یک عضو از جامعه پر تحرک ما هستند و هیچگاه فراموش نخواهند شد در ذهن و دل آنها نقش می بندد.

مقام عالی قضایی استان گروه های بسیجی و جهادی که در عرصه های مختلف از جمله امور سازندگی و پزشکی و خدمات رسانی به محرومان همواره پیشتاز هستند را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و حاصل توصیه های اکید رهبری معظم انقلاب به دستگیری از محرومان دانست و ضمن قدردانی از گروه جهادی پزشکی مستقر در این مرکز، طرح شهید رهنمون که با مشارکت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، سازمان بسیج جامعه پزشکی، بهداری شهید دلجویان ارتش، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بهزیستی استان در حال اجرا است را یک الگو برشمرد که می تواند در مناطق و مراکز مختلف در کل استان بارقه های امید را در دل محرومان و مستضعفان جامعه روشن کند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا براتی زاده در حاشیه این بازدید که معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان نیز وی را همراهی می کرد، با یکی از معلولان گفتگو و در جریان مشکلات حقوقی و قضایی وی قرار گرفت و دستور داد به منظور پیشگیری و رفع مشکل مورد نظر برای وی وکیل معاضدتی اختصاص یابد.

گفتنی است در این مرکز، هم اکنون تعداد 35 معلول جسمی- حرکتی با مشکلات جسمی مختلف تحت نظر و مراقبت 10 نفر از مددکاران نگهداری می شوند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn