چاپ کردن این صفحه .
سه شنبه, 26 فروردين 1399 ساعت 16:34
  • .

دستورالعمل جدید نحوه فعالیت مراکز و موسسات فرهنگی و هنری ابلاغ شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از دستورالعمل جدید نحوه فعالیت مراکز و موسسات فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضا رضایی با اشاره به بندهای این دستورالعمل افزود:شروع فعالیت موسسات ومراکز فرهنگی تابع مصوبات و دستور العمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده واز طریق رسانه های عمومی اطلاع رسانی می شود .

وی، اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی بصورت الکترونیکی از راه دور راهکار مناسبی در شرایط فعلی به نظر می رسد و در صورت داشتن امکانات لازم مراکز می توانند اقدام نمایند .

رضایی، اضافه کرد: در صورت عدم تمایل مخاطبان به آموزش الکترونیکی موسسات و مراکز موظف به استرداد مبالغ دریافتی پس از کسر هزینه های ثبت نام حداکثر تا سقف 15درصد می باشند .

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین تصریح کرد: در صورت درخواست تمدید پروانه فعالیت موسسات فرهنگی هنری اعم از تک منظوره و چند منظوره های قدیمی که هنوز وارد سامانه نشده اند با تشخیص این اداره کل و در شهرستان ها توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در حد ضرورت تمدید مجوز انجام می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn