اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 10:29

سه شنبه, 26 فروردين 1399 ساعت 16:34
  • .

دستورالعمل جدید نحوه فعالیت مراکز و موسسات فرهنگی و هنری ابلاغ شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از دستورالعمل جدید نحوه فعالیت مراکز و موسسات فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضا رضایی با اشاره به بندهای این دستورالعمل افزود:شروع فعالیت موسسات ومراکز فرهنگی تابع مصوبات و دستور العمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده واز طریق رسانه های عمومی اطلاع رسانی می شود .

وی، اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی بصورت الکترونیکی از راه دور راهکار مناسبی در شرایط فعلی به نظر می رسد و در صورت داشتن امکانات لازم مراکز می توانند اقدام نمایند .

رضایی، اضافه کرد: در صورت عدم تمایل مخاطبان به آموزش الکترونیکی موسسات و مراکز موظف به استرداد مبالغ دریافتی پس از کسر هزینه های ثبت نام حداکثر تا سقف 15درصد می باشند .

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین تصریح کرد: در صورت درخواست تمدید پروانه فعالیت موسسات فرهنگی هنری اعم از تک منظوره و چند منظوره های قدیمی که هنوز وارد سامانه نشده اند با تشخیص این اداره کل و در شهرستان ها توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در حد ضرورت تمدید مجوز انجام می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره