چاپ کردن این صفحه .
شنبه, 29 مهر 1402 ساعت 11:35
  • .

لزوم افزایش نظارت بر کیفیت طرح‌های عمرانی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه اجرای برخی طرح های راهسازی و ساخت و ساز با مشکل مواجه است گفت: باید نظارت‌ها بر این طرح‌ها بیشتر شود.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا براتی در همایش بزرگداشت روز جهانی استاندارد در کمپ پتروشیمی بجنورد اظهار کرد: مشکل رانش زمین در محور بزرگراهی بجنورد-آشخانه در محدوده روستای خندقلو نمونه ای از مشکلات در حوزه راهسازی است.

وی افزود: مشکلات ناشی از بارندگی و سیل که هر از چند گاهی با بارندگی ها دامنگیر مردم بجنورد می شود از دیگر مشکلات حوزه مهندسی و ساخت وسازها محسوب می شود که باید در این زمنیه برنامه ریزی شود.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: البته بخشی از مشکلات سیل ناشی از بی توجهی شهروندان و برخی متوجه حاکمیت است و انتظار می رود در این باره نظارت ها بیشتر شود.

وی با انتقاد از گلایه ها از کیفیت نان در بجنورد گفت: کیفیت نان در مرکز استان مطلوب نیست و باید در این زمینه تدبیر بیشتری انجام شود.

استاندار خراسان شمالی هم در این همایش گفت: نقش استاندارد در زندگی مردم تاثیرگذار و گسترده است، استاندارد سازی نقش مهمی در تامین و ارتقای سلامت عرضه محصولات و خدمات دارد.

محمدرضا حسین نژاد اظهار کرد: اگر استاندارد سازی در بخش های مختلف از جمله مهندسی و شهرسازی ترویج یابد، سازندگان به دنبال اجرای مطلوب پروژه ها خواهند بود و نیازی به اهرم های قانونی نیست.

وی با تاکید بر اهمیت سلامت محیط کار گفت: استاندارد سازی، نقش مهم در سلامت محیط کاری دارد بر این اساس در کنار موضوع بازرگانی، تجارت، ساخت و ساز و تولید، هزینه استاندارد سازی برای کیفی سازی محصولات مورد توجه باشد.

گفتنی است: آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد امروز (شنبه) با حضور مدیرکل امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد، رییس کل دادگستری، استاندار و سایر مسوولان استانی در کمپ پتروشیمی بجنورد برگزار شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn