چاپ کردن این صفحه .
جمعه, 21 بهمن 1401 ساعت 20:11
  • و.

آغاز فرآیند جذب همکاری داوری و میانجی گیری در مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از آغاز ثبت نام با آزمون و بدون آزمون جذب همکاری داوری و میانجی گری در مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا براتی زاده اظهار کرد: اداره کل توسعه امور میانجی گیری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه با استناد به مقررات بند الف ماده 116 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ناظر به مفاد فصل دوم سند تحول قضایی و دستورالعمل ساماندهی حل و فصل اختلافات از طریق داوری و ایجاد و توسعه نهادهای داوری مصوب 1400/11/12 رئیس محترم قوه قضائیه و شیوه نامه موضوع ماده 9 آن دستورالعمل و آیین نامه میانجی گری در امور کیفری مصوب سال 1395 هیأت وزیران از متقاضیان واجد شرایط برای دریافت پروانه داوری و میانجی گری به شیوه با آزمون و بدون آزمون دعوت به همکاری کرده است.

وی افزود: فرآیند ثبت نام از روز دوشنبه مورخ 1401/11/10 آغاز شده و تا روز سه شنبه مورخ 1401/11/18 ادامه دارد. وی اضافه کرد: کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ 1401/12/2 بر روی سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت و آزمون مربوطه در روز جمعه مورخ 1401/12/5 در مراکز استانها و با توجه به آمار شرکت کنندگان حسب مورد در شهرستانهای منتخب (بر اساس محل سکونت داوطلبین) برگزار خواهد شد.

براتی زاده به داوطلبان و متقاضیان توصیه کرد جهت اطلاع از سایر شرایط و ضوابط ثبت نام حتما نسبت به مطالعه دفترچه راهنما که در سایت اینترنتی دادگستری کل استان به نشانی http://dadgostari-kl.eadl.ir بارگذاری شده است اقدام و ثبت نام خود را به روزهای پایانی مهلت تعیین شده موکول نکنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn