اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 16:06

جمعه, 21 بهمن 1401 ساعت 20:11
  • و.

آغاز فرآیند جذب همکاری داوری و میانجی گیری در مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از آغاز ثبت نام با آزمون و بدون آزمون جذب همکاری داوری و میانجی گری در مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا براتی زاده اظهار کرد: اداره کل توسعه امور میانجی گیری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه با استناد به مقررات بند الف ماده 116 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ناظر به مفاد فصل دوم سند تحول قضایی و دستورالعمل ساماندهی حل و فصل اختلافات از طریق داوری و ایجاد و توسعه نهادهای داوری مصوب 1400/11/12 رئیس محترم قوه قضائیه و شیوه نامه موضوع ماده 9 آن دستورالعمل و آیین نامه میانجی گری در امور کیفری مصوب سال 1395 هیأت وزیران از متقاضیان واجد شرایط برای دریافت پروانه داوری و میانجی گری به شیوه با آزمون و بدون آزمون دعوت به همکاری کرده است.

وی افزود: فرآیند ثبت نام از روز دوشنبه مورخ 1401/11/10 آغاز شده و تا روز سه شنبه مورخ 1401/11/18 ادامه دارد. وی اضافه کرد: کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ 1401/12/2 بر روی سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت و آزمون مربوطه در روز جمعه مورخ 1401/12/5 در مراکز استانها و با توجه به آمار شرکت کنندگان حسب مورد در شهرستانهای منتخب (بر اساس محل سکونت داوطلبین) برگزار خواهد شد.

براتی زاده به داوطلبان و متقاضیان توصیه کرد جهت اطلاع از سایر شرایط و ضوابط ثبت نام حتما نسبت به مطالعه دفترچه راهنما که در سایت اینترنتی دادگستری کل استان به نشانی http://dadgostari-kl.eadl.ir بارگذاری شده است اقدام و ثبت نام خود را به روزهای پایانی مهلت تعیین شده موکول نکنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره