چاپ کردن این صفحه .
سه شنبه, 23 ارديبهشت 1399 ساعت 11:20
  • .

۱۸۱ زندانی در استان خراسان شمالی مشمول مرخصی منجر به آزادی شدند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: ۱۸۱ زندانی در استان خراسان شمالی مشمول مرخصی منجر به آزادی شدند.

به گزارش نسیم امروز ، حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری اظهار کرد: ۱۲۵۶ مددجو از مزایای تمدید مرخصی بهره مند شده‌اند و ۳۰ مورد آزادی مشروط و ۴۷ مورد پیشنهاد عفو نیز انجام شده است و ۱۸۱ نفر از زندانیان مشمول اعطای مرخصی منجر به آزادی شدند.

 وی ضمن تأکید بر ضرورت تداوم و تقویت کمی و کیفی مصادیق بازدید‌های مدیران قضایی و قضات رسیدگی کننده و مجری احکام از زندان‌های استان خراسان شمالی به موضوع اعطای مرخصی منجر به آزادی ۱۸۱ نفر از زندانیان اشاره کرد و گفت: ۱۲۵۶ مددجو از مزایای تمدید مرخصی بهره‌مند شده‌اند و ۳۰ مورد آزادی مشروط و ۴۷ مورد پیشنهاد عفو نیز انجام شده است.

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی با اشاره به محبوس بودن ۸۲ نفر از محکومین جرائم غیرعمدی تصریح کرد: منتظر کمک نیکوکاران و خیرین استان هستیم تا با تأمین منابع مالی مورد نیاز و دریافت حمایت‌های مالی بتوانیم بدهی این افراد را پرداخت و موجبات آزادی این مددجویان را فراهم سازیم.

وی همچنین از تأسیس صندوق احسان و نیکوکاری در دادگستری کل خراسان شمالی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ضرورت انسجام بخشی منابع جمع آوری کمک‌های همکاران در همین راستا صندوقی، به نام صندوق احسان و نیکوکاری ۱۴ معصوم علیهم السلام به عنوان مأخذ و منبعی مهم برای جمع آوری و تخصیص و هزینه کرد این منابع در مصارف پیش بینی شده در نظر گرفته شده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn