چاپ کردن این صفحه .
شنبه, 08 بهمن 1401 ساعت 15:57

تجلیل از بانوان فعال اجتماعی در مراکز نیکوکاری استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

طی مراسمي با حضور رئیس کل دادگستری و مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از بانوان فعال اجتماعی در مراکز نیکوکاری استان تجلیل شد.

به گزارش نسیم امروز، در این آیین چند مرکز برتر نیکوکاری استان معرفی و از بانوان فعال در این مراکز تجلیل و از زحمات آنان قدردانی شد.

رئیس کل دادگستری استان در این مراسم با اشاره به درآمدهای حاصل از فعالیت مراکز نیکوکاری خراسان شمالی اظهار کرد: استان ما به برکت اقدامات ارزنده کميته امداد امام خمینی(ره) و از جمله تلاش های مراکز نیکوکاری در ابعاد معیشتی،اشتغال زایی، در مان و کارآفرینی و حتی مسکن کمک حال مددجویانی است که برغم توانایی های بالا به لحاظ عدم دریافت حمایت های لازم نتوانسته اند به آنچه که استحقاقش را دارند برسند و در چنین شرایطی این قبیل اقدامات انگیزشی و مسرت بخش واقعا در خور تحسین و تقدیر است.

وی با اشاره به وضعیت نگران کننده کشوری استان خراسان شمالی از حیث دو شاخص کم برخورداری و فقر و نیز گرانی و تورم خاطرنشان کرد: این جایگاهی که استان خراسان شمالی مدتهاست که با آن‌مواجه است نموداری از شکاف طبقانی و کاهش قدرت خرید اقشار کم درآمد را نشان می دهد و به هیچ وجه زیبنده نیست و حکایت از آن دارد که مسؤولان باید برای از بین بردن ریشه های فقر و محروميت بیشتر تلاش کنند.

براتی زاده ضمن تبیین جایگاه مهم مراکز نیکوکاری در کاهش غبار فقر از چهره جامعه تصریح کرد: انتظار می رود مسؤولان امر با بهره گیری از توانمندی ها و قابلیت های مراکز نیکوکاری که تاکنون به شایستگی پای کار آمدند راهبرد نقطه زنی فقر را بیشتر از گذشته در کانون توجه قرار دهند و مناطق فقیر و کم برخوردار استان را در ابعاد مختلف شناسایی و با برنامه ریزی هدفمند از مدار فقر خارج کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn