چاپ کردن این صفحه .
چهارشنبه, 10 ارديبهشت 1399 ساعت 10:10
  • .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به عنوان رئیس کمیته مدیریت بحران استان منصوب شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از انتصاب مدیرکل این اداره به عنوان رئیس کمیته مدیریت بحران استان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، سید داود دانشمند اظهار کرد: با صدور نامه ای از سوی جانشین وزیر در ستاد مدیریت بحران وزارت متبوع ، سید عبدالمجید نژاد صفوی، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به عنوان رئیس کمیته مدیریت بحران استان (دستگاه های اجرایی تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان ) با هدف سیاستگذاری ، برنامه ریزی و هماهنگی ، انسجام در زمینه اجرا و نظارت و ایجاد وحدت رویه منصوب شد .

در متن این حکم خطاب به مدیر کل راه و شهر سازی خراسان شمالی آمده است :

باهدف اعمال فرماندهی واحد درامر سیاست گذاری،برنامه ریزی و هماهنگی،انسجام در زمینه اجرا و نظارت،ایجاد وحدت رویه و به منظور استفاده از تمامی ظرفیت های آن استان در حوزه تخصصی مراحل چهارگانه نظام جامع مدیریت بحران و با استناد به تبصره 8 ماده 9 دستورالعمل اجرایی ستاد مدیریت بحران وزارت متبوع ، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس کمیته مدیریت بحران آن استان منصوب می گردید.

در ادامه این ابلاغ آمده است : انتظار می رود با اتکال به پروردگار یکتا و کوشش مجدانه در عملیاتی نمودن اهداف و وظایف مندرج در دستورالعمل یاد شده نسبت به برگزاری مستمر آن کمیته اقدام و گزارش های مربوطه به صورت منظم به دبیرخانه ستاد اعلام گردد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn