چاپ کردن این صفحه .
چهارشنبه, 27 فروردين 1399 ساعت 12:53
  • .

7 نکته مهم در پیام نوروزی مقام معظم رهبری از دیدگاه یک مدرس دانشگاه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یک مدرس دانشگاههای خراسان شمالی گفت: هرساله نامگذاری هایی در همین خصوص از سوی ولی امرمسلمین جهان، صورت می گیرد که کاملا کارشناسی شده و بر اساس وضعیت و نیاز و شرایط کشور انجام می شود.

به گزارش نسیم امروز، عباس کیفی بجستانی با تحلیل پیام نوروزی مقام معظم رهبری به هفت نکته درس آموز این پیام اشاره کرد و گفت: نگاه متوازن و متعادل به حوادث، نگاه فرصت محور به تهدیدهای همیشگی، نگاه عبرت آموز به حوادث- در مدرسه حادثه ها، نگاه توحیدی همراه با توکل و توسل، لسان سپاس و تقدیر از مردم و سخن گفتن صادقانه، نگاه منصفانه و واقع بینانه و نگاه امیدوارانه و زیبا بینانه نکات درس آموز پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به ملت ایران است.

عضو جامعه قاریان قرآن کشور اظهارداشت: این نام‌گذاری در ادامه نام‌گذاری سال ۹۸ به نام سال رونق تولید و همچنین نام‌گذاری های سال‌های گذشته با محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی است. یکی از ویژگی های سخنان مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و نام گذاری سال جاری، توجه و تاکید فراوان معظم له بر اقتصاد و تقویت بسترهای اقتصادی می باشد که این نشان می دهد که ایشان به صورت مستمر دغدغه توسعه همه جانبه کشور به ویژه در حوزه اقتصاد را دارند.

وی تصریح کرد: این نامگذاری نشان‌گر تشخیص درست سکاندار انقلاب و همچنین دغدغه و دلسوزی جدی ایشان نسبت به سرنوشت کشور و ملت است. تولید و حل مشکلات موجود در مسیر آن، کلیدی‌ترین نکته‌ای که رهبر انقلاب در سال‌های اخیر بارها بر روی آن تأکید کرده‌اند.

این پژوهشگر گفت: اقدام ملی و انقلابی همه اقشار جامعه و مسوولان با برنامه‌ریزی صحیح بر اساس نیازهای مردم و کشور به جهش تولید منجر می‌شود.

وی یادآور شد: باید همه مردم و احزاب و گروه‌ها با درک موقعیت کشور و نیاز مردم و جامعه در کنار همدیگر با همدلی و هم‌افرایی برای رسیدن به جهش تولید و رفع موانع بیش از گذشته اقدام کنند تا ان شاء الله شاهد تحقق شعار سال و تحولات جدیدی در سطح جامعه اسلامی باشیم.

کیفی بجستانی تاکیدنمود: جوانان ارزشمندترین فرصت و ظرفیت استان برای تحقق شعار"جهش تولید" هستند و این مهم در سایه اعتماد و استفاده از جوانان مستعد، کوشا و علاقه مند به علم و پژوهش و... توسط مدیران دلسوز استان محقق خواهدشد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn