اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 01:53

چهارشنبه, 27 فروردين 1399 ساعت 12:53
  • .

7 نکته مهم در پیام نوروزی مقام معظم رهبری از دیدگاه یک مدرس دانشگاه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یک مدرس دانشگاههای خراسان شمالی گفت: هرساله نامگذاری هایی در همین خصوص از سوی ولی امرمسلمین جهان، صورت می گیرد که کاملا کارشناسی شده و بر اساس وضعیت و نیاز و شرایط کشور انجام می شود.

به گزارش نسیم امروز، عباس کیفی بجستانی با تحلیل پیام نوروزی مقام معظم رهبری به هفت نکته درس آموز این پیام اشاره کرد و گفت: نگاه متوازن و متعادل به حوادث، نگاه فرصت محور به تهدیدهای همیشگی، نگاه عبرت آموز به حوادث- در مدرسه حادثه ها، نگاه توحیدی همراه با توکل و توسل، لسان سپاس و تقدیر از مردم و سخن گفتن صادقانه، نگاه منصفانه و واقع بینانه و نگاه امیدوارانه و زیبا بینانه نکات درس آموز پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به ملت ایران است.

عضو جامعه قاریان قرآن کشور اظهارداشت: این نام‌گذاری در ادامه نام‌گذاری سال ۹۸ به نام سال رونق تولید و همچنین نام‌گذاری های سال‌های گذشته با محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی است. یکی از ویژگی های سخنان مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و نام گذاری سال جاری، توجه و تاکید فراوان معظم له بر اقتصاد و تقویت بسترهای اقتصادی می باشد که این نشان می دهد که ایشان به صورت مستمر دغدغه توسعه همه جانبه کشور به ویژه در حوزه اقتصاد را دارند.

وی تصریح کرد: این نامگذاری نشان‌گر تشخیص درست سکاندار انقلاب و همچنین دغدغه و دلسوزی جدی ایشان نسبت به سرنوشت کشور و ملت است. تولید و حل مشکلات موجود در مسیر آن، کلیدی‌ترین نکته‌ای که رهبر انقلاب در سال‌های اخیر بارها بر روی آن تأکید کرده‌اند.

این پژوهشگر گفت: اقدام ملی و انقلابی همه اقشار جامعه و مسوولان با برنامه‌ریزی صحیح بر اساس نیازهای مردم و کشور به جهش تولید منجر می‌شود.

وی یادآور شد: باید همه مردم و احزاب و گروه‌ها با درک موقعیت کشور و نیاز مردم و جامعه در کنار همدیگر با همدلی و هم‌افرایی برای رسیدن به جهش تولید و رفع موانع بیش از گذشته اقدام کنند تا ان شاء الله شاهد تحقق شعار سال و تحولات جدیدی در سطح جامعه اسلامی باشیم.

کیفی بجستانی تاکیدنمود: جوانان ارزشمندترین فرصت و ظرفیت استان برای تحقق شعار"جهش تولید" هستند و این مهم در سایه اعتماد و استفاده از جوانان مستعد، کوشا و علاقه مند به علم و پژوهش و... توسط مدیران دلسوز استان محقق خواهدشد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره