اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 23:35

چهارشنبه, 07 آبان 1399 ساعت 18:19

شخصیت پیامبر شخصیتی بی بدیل

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

عباس کیفی

مدرس دانشگاه و یکی از فعالان قرآنی خراسان شمالی به بهانه گرامیداشت هفته وحدت  در یادداشتی نوشت: شخصیت پیامبر اسلام(ص) در جهان بی بدیل و بی نظیر است.

به گزارش نسیم امروز، عباس کیفی بجستانی در این یادداشت آورده است:

پیامبر اعظم(ص) دارای ویژگی‌های ممتاز و برجسته‌ای هستند که از جانب پروردگار متعال به ‌عنوان اشرف مخلوقات عالم و آخرین نبی و حجت خدا انتخاب شدند.

اسلام، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن کریم، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است و حضرت محمد مصطفی (ص) منادی رحمت واسعه و جلوه تمام عیار الطاف الهی است که دنیای غرب و نگاه سخیف سردمداران استکبار جهانی نمی‌تواند بزرگی و عظمت آن را پذیرا باشد.

توهین به پیامبر اکرم (ص)، توهین به آموزه‌ها و معارف دینی همه انبیای الهی است و نشان دهنده ترس و واهمه دشمنان از فراگیر شدن دین مقدس اسلام در سراسر جهان است. اهانت به پیامبر اسلام در واقع اهانت به عقلانیت، انسانیت ،پاکی ها و همه خوبی هاست و توهین کنندگان شکست خورده های تاریخ هستند.

اقدام موهن نشریه فرانسوی به بهانه آزادی بیان ، موجب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان جهان، اقدامی تحریک آمیز و توهین به ارزش‌های اسلامی است.

سیاست های خصمانه استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان اسلام و ناامیدی آنها از نتایج اسلام ستیزی سبب شد که یک بار دیگر چهره نظام سرمایه داری و استکبار بر جهانیان آشکار گردد. هجوم مجدد آنها بر چهره برترین آفریده خداوند متعال، پیامبر اسلام حضرت محمدمصطفی(ص)، ماهیت واقعی آنها را بار دیگر عیان نمود.

دین اسلام دین اخلاق است و پیامبر اکرم (ص) مظهر رافت و عطوفت بود. ما مسلمانان نیز باید با تاسی به آن پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) در زندگی فردی و اجتماعی خود از اعمال و رفتار ایشان الگوبرداری کرده و در همه عرصه‌های زندگی به کار بگیریم.

 پیامبر اسلام(ص) مظهر رحمت برای همه جهانیان است و بر اساس آیات قرآن کریم وجود پیامبر اسلام(ص) در میان امت مایه آرامش شمرده شده است؛ نکته دیگر رحمت للعالمین بودن پیامبر است که وجود پیامبر گرامی سلام(ص) نه فقط برای مسلمانان و شیعیان بلکه برای همه عالمیان مایه رحمت است.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 07 آبان 1399 ساعت 18:19
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
محتوای بیشتر در این بخش: ذبح عظیم الهی در قرآن »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره