چاپ کردن این صفحه .
شنبه, 15 شهریور 1399 ساعت 19:18
  • .

آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه هر کشوری است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی، آموزش و پرورش را سنگ بنای توسعه هر کشوری توصیف کرد.

به گزارش نسیم امروز، علی بیگ زاده در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال باید ارتباط مستمری بین اولیا و مربیان وجود داشته باشد تا با رعایت پروتکل های بهداشتی هیچ یک از دانش آموزان و معلمان به این بیماری دچار نشوند.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال در بازگشایی مدارس با دو مقوله سلامت دانش آموزان و معلمان و ادامه مستمر آموزش روبرو هستیم.

بیگ زاده با تاکید بر اینکه آموزش تعطیل پذیر نیست در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در ٣۴ امین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش اشاره داشت و گفت: ایشان بر سند بنیادین آموزش و پرورش تایید داشتند و وظیفه اصلی آموزش و پرورش را تربیت انسان های شایسته عنوان کردند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری معلمان را عناصر تعیین کننده دانسته بر لزوم تکریم شان و جایگاه معلمان تاکید کردند.

بیگ زاده عدالت آموزشی را از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: تحقق این هدف مستلزم داشتن زیرساخت ها در حوزه فناوری است که در این خصوص جلسات مستمری در استان با حضور متولیان امر برگزار شد و باید تمامی امکانات استان برای اینکه هیچ خللی در بحث آموزش دانش آموزان وارد نشود، بسیج شوند.

بیگ زاده توسعه منابع انسانی را مسیر توسعه کشور توصیف کرد و به اقدامات استان در حوزه آموزش و گرورش اشاره داشت و گفت: بخاری های نفتی و غیر استاندارد از سطح مدارس جمع و مدارس خشتی و گلی و سنگی در سطح استان نیز نوسازی شد و اکنون طی برنامه زمان بندی مشخص به دنبال ارتقای نرخ باسوادی استان هستیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn