چاپ کردن این صفحه .
سه شنبه, 09 ارديبهشت 1399 ساعت 11:18

آمار فوتی های کووید 19 در خراسان شمالی به 75 نفر رسید

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: آمار فوتی های کووید 19 در خراسان شمالی به 75 نفر رسید

fبه گزارش نسیم امروز،‌ دکتر سید احمد هاشمی  با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر 8 اردیبهشت، 629 نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد آمار فوتی ها نیز به 75 نفر افزایش یافت.

دکتر سید احمد هاشمی در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان ها نیز اظهار داشت: در شهرستان های بجنورد 294 نفر، شیروان 76 نفر، فاروج 38 نفر، مانه و سملقان 47 نفر، جاجرم 28 نفر، گرمه 23 نفر، راز و جرگلان 15 نفر و اسفراین 108 نفر بطور قطعی به بیماری کووید ۱۹ دچار شده اند.

وی با تقدیر از زحمات کارکنان بهداشتی و درمانی استان خاطرنشان کرد: با کوشش های شبانه روزی انجام پذیرفته تاکنون 397 نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود و از مراکز درمانی در سطح استان مرخص شده اند.

دکتر هاشمی با بیان اینکه هنوز جامعه درگیر مبارزه با کرونا است، بر پرهیز از تجمعات و ترددهای غیر ضروری تاکید کرد و گفت: در صورت رعایت نکردن مسائل بهداشتی، امکان جهش آمار مبتلایان وجود دارد.

وی افزود: آزمایش 996 نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم اکنون 112 بیمار مشکوک به ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn