چاپ کردن این صفحه .
پنج شنبه, 11 خرداد 1402 ساعت 16:43
  • .

علما جوانان را از توطئه های دشمن آگاه کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: علما و روحانیون باید جوانان را از توطئه های دشمن در ایجاد انحرافات فکری و دینی آگاه کنند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در جمع طلاب خراسان شمالی اظهار کرد: مقابله با انحرافات دینی و عرفان های نوظهور که با هدف تضیف ارزش های اسلامی انجام می شود، وظیفه اصلی علما و روحانیون است.

وی افزود: دشمنان وقتی به قدرت اسلام و باورهای دینی مردم پی بردند با ترفندهایی همچون عرفان های نوظهور سعی می کنند فکر و اندیشه جوانان را تغییر دهند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: آنها سووال هایی در ذهن جوانان ایجاد می کنند و با وارونه جلوه دادن حقایق به دنبال ایجاد شبهات دینی هستند.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر آگاه سازی خانواده ها از آسیب های فضای مجازی، گفت: امروزه بسیاری از جوانان و نوجوانان اوقات گرانبهای خود در فضای مجازی سپری می کنند و دشمن نیز از این فضا سواستفاده کرده و در پی تبلیغ ارزش های مادی است.

وی تصریح کرد: روزانه هزاران مطلب در فضای مجازی بازنشر می شود و تمایز این وجود ندارد که کدام مطالب مفید و غیرمفید است بنابراین آگاه‌سازی خانواده‌ها نسبت به آسیب‌های فضای مجازی ضروری است

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn