چاپ کردن این صفحه .
شنبه, 10 تیر 1402 ساعت 07:56
  • .

کاهش ۲ درصدی مصرف گاز خانگی در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: در سه ماهه نخست امسال حجم گاز مصرف بخش خانگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش یافت.

به گزارش نسیم امروز، سید محمود هاشمی اظهار کرد: بخش نیروگاهی استان نیز در سه ماهه نخست امسال با مصرف ۳۰۸ میلیون مترمکعب گاز طبیعی بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: پتروشیمی خراسان با مصرف ۱۳۶ میلیون و ۱۷۸ هزار مترمکعب دومین مصرف کننده گاز را در سه ماه نخست سال جاری به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: در این مدت؛ ۷۴۸ میلیون و ۸۰۵ هزار متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان مصرف شد و این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۷۴۳ میلیون متر مکعب بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با بیان اینکه هدف اصلی شرکت گاز کسب رضایتمندی حداکثری مردم و مشترکان است افزود: این شرکت با اجرای یک برنامه هدفمند، گاز تحویلی خود به نیروگاه‌ها را در تابستان امسال به بالاترین سطح خود رساند.

وی افزود: حجم گاز مصرف بخش خانگی در این بازه زمانی ۲۰۲ میلیون و ۴۶۱ هزار مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش مصرف را شاهد هستیم.

هاشمی با اشاره به اینکه ۲۵ شهر و ۷۶۶ روستا در سطح استان خراسان شمالی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند بیان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹.۸ درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

وی گفت: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز به طور مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn