چاپ کردن این صفحه .
دوشنبه, 04 دی 1402 ساعت 12:58
  • .

روابط عمومی‌ها در اطلاع رسانی شفاف باشند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: روابط عمومی‌ها باید در اطلاع رسانی شفاف باشند و گویاترین روایت را درباره مسایل ارایه کنند.

به گزارش نسیم امروز، حسن ناهیدی در جلسه هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان‌شمالی اظهار کرد: امروزه دشمنان با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی و رسانه سعی در ناامیدی مردم نسبت به ارزش های اسلامی دارند بنابراین اقناع‌سازی جامعه باید با روایتی شفاف مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی افزود: روابط عمومی‌ها باید جامع‌ترین، گویاترین و قانع‌کننده‌ترین روایت را درباره مسائل ارائه کنند زیرا در غیر این صورت کار برای اقناع‌سازی افکار عمومی سخت خواهد شد.

ناهیدی روابط عمومی ها را پل ارتباطی بین مردم و مسوولان دانست و گفت: زمانی دستگاه اجرایی موفق خواهد بود که اقدامات موثر آن برای اقناع جامعه توسط روابط عمومی هنرمندانه تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: مدیران روابط عمومی باید به موقع دستاوردهای سازمان مربوطه را اطلاع رسانی کنند و در هماهنگی با مدیریت دستگاه، بسیاری از مسایل مهم را به آگاهی مردم برسانند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها دستاوردهای دولت را اطلاع رسانی کنند، گفت: دولت سیزدهم اقدامات بسیار امیدبخشی در بخش گوناگون عمرانی و اقتصادی جامعه انجام داده که لازم است روابط عمومی ادارات در تبیین آنها پیشقدم باشند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn