چاپ کردن این صفحه .
دوشنبه, 15 فروردين 1401 ساعت 11:58
  • .

نقش کلیدی مبلغان دینی در روشنگری و مقابله با نفوذ دشمنان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت : مبلغان دینی نقش مهمی در تبیین و روشنگری هجمه های دشمنان دارند لذا رسالت آنان بسیار سنگین و خطیر است .

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در گردهمایی مبلغین ، روحانیون و ائمه جماعات استان ، افزود : مبلغین و روحانیون با ایجاد خلاقیت و استراتژی های جدید باید با هجمه ها و نفوذ دشمنان مقابله کنند و در این راه مسئولان اجرایی هم در کنار مبلغین با همدلی مشکلات مردم را حل کنند.

وی با بیان اینکه اشتغال یکی از دغدغه های ورود و نفوذ دشمنان در بین مردم است ، گفت : برای خدشه دار کردن باور ها و اعتقادات مردم ، دشمنان به دنبال موضوعات حساسی همچون اشتغال و معیشت هستند اما مبلغین با حضور در مناطق مختلف می توانند در صدد روشنگری اقشار مردم باشند .

حسین نژاد دلیل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را نقش کلیدی رهبری و حضور مردم عنوان کرد و افزود : شناسایی نفوذ دشمنان رسالت سنگین و خطیر مبلغین از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بوده که این مهم به خوبی محقق شده است.

وی همچنین به نقش مهم شعار سال در افزایش تولیدات اشاره و خاطر نشان کرد : با غنی کردن شرکت های دانش بنیان به تمامی نیازهای استان پاسخ خواهیم داد تا تجاری سازی و برندسازی محقق شود .

حسین نژاد با تاکید بر اینکه تمام هدف‌گذاری ها باید در مسیر بومی سازی تولیدات استان باشد، تصریح کرد :ظرفیت های بالقوه استان در حوزه های مختلف و بهره گیری از صنایع ، معادن و سرمایه گذاری بخش خصوصی ، انتقال آب های مرزی و توجه ویژه به حوزه های گردشگری ، دامپروری و پرورش اسب اصیل ترکمن موجب خواهد شد تا در مسیر اشتغالزایی قدم برداریم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn