چاپ کردن این صفحه .
دوشنبه, 28 تیر 1400 ساعت 18:48
  • .

خراسان شمالی میزبان رویداد فراملی و ملی کاریکاتور بنی آدم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی از برگزاری رویداد ملی و فراملی کاریکاتور بنی آدم در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، علی بیگ زاده اظهار کرد:با توجه به درخواست حوزه هنری و برخی هنرمندان استان جهت برگزاری رویداد فرهنگی تحت عنوان کاریکاتور و پیشنهاد استاندار به زودی رویداد ملی و فراملی کاریکاتور بنی آدم برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد معرفی بیشتر ظرفیت های استان به ویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی است. وی با بیان اینکه پس از ابلاغ دستور استاندار ، جلساتی با حوزه هنری استان و دستگاههای مربوطه برگزار شد افزود: مجوزهای لازم نیز از سطح ستادی این سازمان اخذ و این رویداد ارزشمند فرهنگی به زودی با برنامه ریزی های لازم و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی برگزار می شود.

بیگ زاده برگزاری رویداد فوق را تبلور فرهنگ غنی استان و نتیجه کار هنرمندان دلسوز استان دانست و خاطر نشان کرد: رویدادهای بین المللی ورزشی که با حضور بیش از بیست کشور جهان نیز برگزار شده بود نیز در راستای معرفی ظرفیت های بارز و شاخص استان انجام شد که امیدواریم این رویداد نیز به ادامه همان مسیر کمک بیشتری کند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn