اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 09:20

دوشنبه, 28 تیر 1400 ساعت 18:48
  • .

خراسان شمالی میزبان رویداد فراملی و ملی کاریکاتور بنی آدم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی از برگزاری رویداد ملی و فراملی کاریکاتور بنی آدم در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، علی بیگ زاده اظهار کرد:با توجه به درخواست حوزه هنری و برخی هنرمندان استان جهت برگزاری رویداد فرهنگی تحت عنوان کاریکاتور و پیشنهاد استاندار به زودی رویداد ملی و فراملی کاریکاتور بنی آدم برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد معرفی بیشتر ظرفیت های استان به ویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی است. وی با بیان اینکه پس از ابلاغ دستور استاندار ، جلساتی با حوزه هنری استان و دستگاههای مربوطه برگزار شد افزود: مجوزهای لازم نیز از سطح ستادی این سازمان اخذ و این رویداد ارزشمند فرهنگی به زودی با برنامه ریزی های لازم و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی برگزار می شود.

بیگ زاده برگزاری رویداد فوق را تبلور فرهنگ غنی استان و نتیجه کار هنرمندان دلسوز استان دانست و خاطر نشان کرد: رویدادهای بین المللی ورزشی که با حضور بیش از بیست کشور جهان نیز برگزار شده بود نیز در راستای معرفی ظرفیت های بارز و شاخص استان انجام شد که امیدواریم این رویداد نیز به ادامه همان مسیر کمک بیشتری کند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره