چاپ کردن این صفحه .
چهارشنبه, 26 مهر 1402 ساعت 13:05
  • .

حمله اسراییل به بیمارستان غزه چهره واقعی این رژیم را نشان داد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان "المعمدانی" غزه بار دیگر چهره واقعی این رژیم را به جهان نشان داد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی ، محمد رضا حسین نژاد در پیامی ضمن محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها اظهار کرد: اولین بار نیست که رژیم سفاک صهیونیستی کودکان، زنان و مردان بی گناه و غیر نظامی را به خاک و خون می کشد بلکه شکل گیری این رژیم منحوس با ترور و کشتار بی گناهان در مدارس، اردوگاه ها و با بمباران مناطق مسکونی و بیمارستان ها انجام شده است.

وی تاکید کرد : بی تردید افزایش جنایات این رژیم، اتحاد بیشتر مسلمانان، آزادگان جهان و خشم مقدس آنان را علیه ظلم و جنایت در پی خواهد داشت، خشمی بنیان رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn