چاپ کردن این صفحه .
پنج شنبه, 28 ارديبهشت 1402 ساعت 12:08
  • .

برگزاری نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: جنبه تبلیغی و تبیینی مراسم ارتحال حضرت امام (ره ) در کنار جنبه معنوی آن بسیار مهم است.

به گزارش نسیم امروز، نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد با حضور جمعی از فرمانداران ، مدیران کل ، نمایندگان دستگاه های فرهنگی و ....در محل استانداری تشکیل شد و پیرامون چگونگی برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام ( ره ) و سالروز قیام ۱۵ خرداد بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

در این نشست ، استاندار خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد امام راحل اظهار کرد: دینی که امام (ره ) به واسطه بیداری ملت ها و رهایی از ظلم و ستم طاغوت بر گردن همه ما دارد قابل جبران نیست.

وی افزود : گرامیداشت برخی ایام مثل ایام ارتحال حضرت امام ( ره) و سالگرد قیام ۱۵ خرداد علاوه بر اینکه تجدید میثاق قلبی با آرمان ها و بیعت با ولی فقیه است مانور بزرگ سیاسی نیز می باشد .

حسین نژاد ادامه داد: حضور مردم در مراسم ارتحال حضرت امام ( ره) مشتی محکم بر دهان کسانی است که تصور می کنند بر عزم و اراده ملت در پشتیبانی از نظام و انقلاب خلل ایجاد کرده اند .

استاندار خراسان شمالی از پیش بینی برنامه های فرهنگی به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان و همچنین اعزام کاروان ها به مرقد امام تقدیر کرد و گفت : جنبه تبلیغی و تبیینی این مراسم در کنار جنبه معنوی آن بسیار مهم است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn