چاپ کردن این صفحه .
پنج شنبه, 28 اسفند 1399 ساعت 13:03
  • .

استفاده حداکثری از ظرفیت مدیران در تمامی حوزه ها برای توسعه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت:برای رسیدن به توسعه و توفیقات ، با نگاه تعاملی از ظرفیت مدیران توانمند در حوزه های مختلف حداکثر استفاده را خواهیم کرد.

به گزارش نسیم امروز، احمد برادران در جلسه شورای اداری شهرستان اسفراین با محوریت تکریم و معارفه فرماندار اسفراین افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با محوریت ارزشها ، موازین و مبانی اعتقادی خودش دستاوردهای فراوانی داشته به طوری که به رغم تمام دسیسه های دشمنان هر روز به اقتدار نظام افزوده شده است.

وی اظهار داشت :اتفاقاتی که در فرهنگ ، مدل و مکتبی که شهید سلیمانی در منطقه ایجاد کرده بعنوان یک مدل به روز و کارآمد در تمام جهان مورد توجه قرار گرفته است.

برادران به حوزه بهداشت اشاره و تصریح کرد : در حوزه بهداشت به علی رغم همه محدودیتها در موضوع کرونا در دنیا خوب درخشیدیم.

وی با تاکید بر ارائه خدمات بی نظیر نظام در حوزه های مختلف، افزود : همچنین در حوزه ارائه خدمات گازرسانی در استان خراسان شمالی روستاهای بالای بیست خانوار فاقد گاز از نعمت گاز بهره مند شدند و مدارس خشتی و گلی حذف و بخاری های نفتی غیر استاندارد بیش از ۱۳۴۰ کلاس درس جمع آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین توطئه های دشمنان، ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است و این وظیفه ماست تا خدمات و دستاوردهای بزرگ را برای مردم بیان کرده و از آن دفاع کنیم.

برادران شهرستان اسفراین دارای ظرفیت و پتاسیل های خوبی در حوزه های صنعت، کشاورزی ،گردشگری، معادن دانست و گفت: استفاده از ظرفیت های این شهرستان و استفاده از نخبگان در تحول و توسعه برای ما مورد تاکید است.

وی با تقدیر از تلاش‌های رستمی فرماندار اسفراین اظهار داشت: از فرمانداران بسیار موفق خراسان شمالی بود که نگاه تعاملی و توسعه ای به حوزه های مختلف داشتند.

گفتنی است در این آیین از خدمات طاهر رستمی فرماندار سابق اسفراین تقدیر و مهدی کرامتی بعنوان فرماندار جدید اسفراین معرفی شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn