اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 21:06

پنج شنبه, 28 اسفند 1399 ساعت 13:03
  • .

استفاده حداکثری از ظرفیت مدیران در تمامی حوزه ها برای توسعه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت:برای رسیدن به توسعه و توفیقات ، با نگاه تعاملی از ظرفیت مدیران توانمند در حوزه های مختلف حداکثر استفاده را خواهیم کرد.

به گزارش نسیم امروز، احمد برادران در جلسه شورای اداری شهرستان اسفراین با محوریت تکریم و معارفه فرماندار اسفراین افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با محوریت ارزشها ، موازین و مبانی اعتقادی خودش دستاوردهای فراوانی داشته به طوری که به رغم تمام دسیسه های دشمنان هر روز به اقتدار نظام افزوده شده است.

وی اظهار داشت :اتفاقاتی که در فرهنگ ، مدل و مکتبی که شهید سلیمانی در منطقه ایجاد کرده بعنوان یک مدل به روز و کارآمد در تمام جهان مورد توجه قرار گرفته است.

برادران به حوزه بهداشت اشاره و تصریح کرد : در حوزه بهداشت به علی رغم همه محدودیتها در موضوع کرونا در دنیا خوب درخشیدیم.

وی با تاکید بر ارائه خدمات بی نظیر نظام در حوزه های مختلف، افزود : همچنین در حوزه ارائه خدمات گازرسانی در استان خراسان شمالی روستاهای بالای بیست خانوار فاقد گاز از نعمت گاز بهره مند شدند و مدارس خشتی و گلی حذف و بخاری های نفتی غیر استاندارد بیش از ۱۳۴۰ کلاس درس جمع آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین توطئه های دشمنان، ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است و این وظیفه ماست تا خدمات و دستاوردهای بزرگ را برای مردم بیان کرده و از آن دفاع کنیم.

برادران شهرستان اسفراین دارای ظرفیت و پتاسیل های خوبی در حوزه های صنعت، کشاورزی ،گردشگری، معادن دانست و گفت: استفاده از ظرفیت های این شهرستان و استفاده از نخبگان در تحول و توسعه برای ما مورد تاکید است.

وی با تقدیر از تلاش‌های رستمی فرماندار اسفراین اظهار داشت: از فرمانداران بسیار موفق خراسان شمالی بود که نگاه تعاملی و توسعه ای به حوزه های مختلف داشتند.

گفتنی است در این آیین از خدمات طاهر رستمی فرماندار سابق اسفراین تقدیر و مهدی کرامتی بعنوان فرماندار جدید اسفراین معرفی شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره