چاپ کردن این صفحه .
جمعه, 03 بهمن 1399 ساعت 15:05

امداد رسانی هلال احمر خراسان شمالی به بیش از هزارنفر گرفتار در برف

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: امدادگران این جمعیت امروز به هزار نفر حادثه دیده در برف و کولاک کمک کردند و این نیروها تا پایان بارندگی در آماده باش کامل به سر می برند.

به گزارش نسیم امروز، ابوالفضل محبان اظهار داشت: دیروز علاوه بر رهاسازی ۲۵۰ دستگاه خودرو به ۲۳ نفر که در کولاک گرفتار شده بودند امدادرسانی و اسکان اضطراری داده شد.

وی افزود: خوابگاه های دانش آموزی استان با ظرفیت هزار تخت برای اسکان اضطراری در راه ماندگان در نظر گرفته شد و ۲۳۰ بسته غذایی ۲۴ ساعته نیز بین در راه ماندگان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: با همیاری دهیاری روستای سلولی سه نفر که گرفتار برف و کولاک شده بودند نجات یافتند و سه نفر هم در روستای زیارت شیروان، ۲ نفر در روستای گلی و یک نفر در راه مانده روستای باغچق بجنورد نجات یافتند.

محبان اظهار داشت: پایگاه های جاده ای جمعیت هلال احمر در اسدلی، سیساب، امام رضا (ع)، امام سجاد (ع) و سه راهی ایرج به ۱۶ نفر در حوادث جاده ای امدادرسانی کردند.

وی افزود: تیم های امدادی در محورهای استان تردد دارند تا درصورت نیاز نسبت به امدادرسانی اقدام کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۱۶ تیم عملیاتی و پنج تیم پشتیبانی برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان و در راه ماندگان به کارگرفته شدند.

بارش برف که از روز پنجشنبه در خراسان شمالی آغاز شده، همه مناطق این استان را سپیدپوش کرده و برخی از محورهای ارتباطی، بخصوص راه های روستایی را بسته است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn