اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 08:57

جمعه, 03 بهمن 1399 ساعت 15:05

امداد رسانی هلال احمر خراسان شمالی به بیش از هزارنفر گرفتار در برف

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: امدادگران این جمعیت امروز به هزار نفر حادثه دیده در برف و کولاک کمک کردند و این نیروها تا پایان بارندگی در آماده باش کامل به سر می برند.

به گزارش نسیم امروز، ابوالفضل محبان اظهار داشت: دیروز علاوه بر رهاسازی ۲۵۰ دستگاه خودرو به ۲۳ نفر که در کولاک گرفتار شده بودند امدادرسانی و اسکان اضطراری داده شد.

وی افزود: خوابگاه های دانش آموزی استان با ظرفیت هزار تخت برای اسکان اضطراری در راه ماندگان در نظر گرفته شد و ۲۳۰ بسته غذایی ۲۴ ساعته نیز بین در راه ماندگان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: با همیاری دهیاری روستای سلولی سه نفر که گرفتار برف و کولاک شده بودند نجات یافتند و سه نفر هم در روستای زیارت شیروان، ۲ نفر در روستای گلی و یک نفر در راه مانده روستای باغچق بجنورد نجات یافتند.

محبان اظهار داشت: پایگاه های جاده ای جمعیت هلال احمر در اسدلی، سیساب، امام رضا (ع)، امام سجاد (ع) و سه راهی ایرج به ۱۶ نفر در حوادث جاده ای امدادرسانی کردند.

وی افزود: تیم های امدادی در محورهای استان تردد دارند تا درصورت نیاز نسبت به امدادرسانی اقدام کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۱۶ تیم عملیاتی و پنج تیم پشتیبانی برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان و در راه ماندگان به کارگرفته شدند.

بارش برف که از روز پنجشنبه در خراسان شمالی آغاز شده، همه مناطق این استان را سپیدپوش کرده و برخی از محورهای ارتباطی، بخصوص راه های روستایی را بسته است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره