اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 13:12

دوشنبه, 25 ارديبهشت 1402 ساعت 10:42

5 هزار خانواده زلزله زده خراسان شمالی اسکان اضطراری شدند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از اسکان اضطراری و امدادرسانی به بیش از پنج هزار خانواده زلزله زده در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار نسیم امروز، حسن شکوری گفت: برای حمایت از خانواده های آسیب دیده خراسان شمالی در حادثه زلزله شنبه شب، بیش از دو هزار بسته مواد غذایی به مناطق زلزله زده شهرستان مانه و سملقان ارسال شد.

وی گفت: 10 تُن برنج، چهار هزار قوطی روغن، چهار هزار بسته انواع حبوبات،  دوتُن و 800 کیلو قند و شکر، 18 هزار انواع کنسرو غذایی و تُن ماهی و دو هزار بسته چای در قالب دو هزار بسته غذایی به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

شکوری نسب با اشاره به تخریب 40 روستا در این حادثه تصریح کرد: تا کنون نیز بیش از پنج هزار خانواده زلزله زده استان امداد رسانی و اسکان اضطراری شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن تقدیر از تلاش تیم های عملیاتی برای امدادرسانی در این حادثه گفت: عملیات امداد با تلاش امدادگران در مناطق زلزله زده خراسان شمالی همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، زلزله ای شنبه شب با قدرت 5.7 ریشتر ساعت 22 و 30 دقیقه و 58 ثانیه بجنورد و مناطق اطراف آن را لرزاند که این حادثه بیش از 460 مصدوم و دو نفر فوتی برجای گذاشت.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 26 ارديبهشت 1396 ساعت 19:04
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره