چاپ کردن این صفحه .
چهارشنبه, 19 شهریور 1399 ساعت 12:27
  • .

ثبت ۲۷هزار ۶۴۷ اظهارنامه مالیاتی در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی گفت: این اداره کل امسال ۲۷ هزار و ۶۴۷ اظهارنامه مالیاتی عملکرد ۹۸ اشخاص حقیقی را دریافت و ثبت کرد.

به گزارش نسیم امروز، یوسف یعقوبی نژاد اظهار داشت: تعداد اظهار نامه های دریافتی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۶هزار و ۶۹۷ اظهار نامه بود رشدی سه درصدی داشت.

وی آخرین مهلت تسلیم اظهار نامه های اشخاص حقوقی و اجاره املاک عملکرد ۹۸ را نیز پایان شهریور ماه جاری بیان کرد و گفت: سال قبل هزارو ۸۵۴ اظهار نامه اشخاص حقوقی و ۱۰ هزار و ۹۷۹ اظهار نامه اجاره املاک تسلیم این اداره کل شد و امسال نیز انتظار می رود به همین تعداد اظهار نامه دریافت کنیم.

وی میزان دریافت اظهار نامه ارزش افزوده دوره بهار را دو هزار ۸۰۰ مورد بیان کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت حاکم بر کشور، براساس مصوبه شورای عالی اقتصادی و با تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، موعدهای مقرر در قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات برارزش افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و رسیدگی های مالیاتی به مدت دو ماه تمدید شده بود.

یعقوبی نژاد میزان وصولی در آمده های مالیاتی پنج ماه امسال را یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل که هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال بود ۳۹درصد رشد کرده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی اظهار داشت: امسال ۴۰۳ میلیارد ریال عوارض هم به حساب شهرداری ها و دهیاری واریز شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که این رقم که ۳۶۶ میلیارد ریال بود ده درصد افزایش داشت.

سال گذشته ۲۶ هزار و ۶۹۷ اظهارنامه مالیاتی در حوزه مشاغل از مودیان این استان دریافت شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn