اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 19:42

چهارشنبه, 19 شهریور 1399 ساعت 12:27
  • .

ثبت ۲۷هزار ۶۴۷ اظهارنامه مالیاتی در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی گفت: این اداره کل امسال ۲۷ هزار و ۶۴۷ اظهارنامه مالیاتی عملکرد ۹۸ اشخاص حقیقی را دریافت و ثبت کرد.

به گزارش نسیم امروز، یوسف یعقوبی نژاد اظهار داشت: تعداد اظهار نامه های دریافتی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۶هزار و ۶۹۷ اظهار نامه بود رشدی سه درصدی داشت.

وی آخرین مهلت تسلیم اظهار نامه های اشخاص حقوقی و اجاره املاک عملکرد ۹۸ را نیز پایان شهریور ماه جاری بیان کرد و گفت: سال قبل هزارو ۸۵۴ اظهار نامه اشخاص حقوقی و ۱۰ هزار و ۹۷۹ اظهار نامه اجاره املاک تسلیم این اداره کل شد و امسال نیز انتظار می رود به همین تعداد اظهار نامه دریافت کنیم.

وی میزان دریافت اظهار نامه ارزش افزوده دوره بهار را دو هزار ۸۰۰ مورد بیان کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت حاکم بر کشور، براساس مصوبه شورای عالی اقتصادی و با تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، موعدهای مقرر در قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات برارزش افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و رسیدگی های مالیاتی به مدت دو ماه تمدید شده بود.

یعقوبی نژاد میزان وصولی در آمده های مالیاتی پنج ماه امسال را یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل که هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال بود ۳۹درصد رشد کرده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی اظهار داشت: امسال ۴۰۳ میلیارد ریال عوارض هم به حساب شهرداری ها و دهیاری واریز شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که این رقم که ۳۶۶ میلیارد ریال بود ده درصد افزایش داشت.

سال گذشته ۲۶ هزار و ۶۹۷ اظهارنامه مالیاتی در حوزه مشاغل از مودیان این استان دریافت شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره